poniedziałek, 19 maja 2014

Mój list w Superlinii!

Jak wiecie, był mały problem z dostarczeniem gazety do kiosków, jednak już dziś udało mi się ją kupić. Oczywiście głównym powodem do zakupu był kupon zgłoszeniowy do 19. edycji konkursu "Chudnij z nami". W tym numerze przedstawione zostały również nagrody i powiem Wam, że jest o co walczyć :).

Ale naszym głównym celem jest oczywiście walka o zdrowe ciało i zgrabną sylwetkę!

Niespodzianką, jaką znalazłam w tym numerze, był mój list, który wysłałam w formie e-maila do Superlinii. Możecie znaleźć go na 57 stronie, w artykule dotyczącym przygotowania się do startu konkursu.

Myślę, że nikt się nie obrazi, jeśli wstawię tutaj jego treść:


Do zobaczenia niebawem, kochani. Ja się szykuję, dzisiaj ładna pogoda, więc może uda mi się w końcu wybrać na rower :).

Wieczorkiem wpadnijcie do mnie sprawdzić, jak poszedł mi pierwszy dzień (aktywność + jadłospis).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszystkie komentarze, nawet niepochlebne - o ile są kulturalne!